MegBook

Helló, Te

2023. augusztus 21. - MegBook

Hát, helló. Ki is vagy TE? A kisugárzásod alapján lila mániás. Nem akarod, hogy megbámuljanak, de mégis létrehoztad ezt a blogot. Névtelen akarsz maradni, de kicsit azért figyeljenek rád. Oké, nálam bevált. Várjunk, ez nem a You egyik epizódja. Zene állj!

Próbáljuk újra.

Még nem ismersz, de nem baj. Én tudom, hogy minket egymásnak szánt a sors.

Ez sem jó, ez is túl Joe Goldberges. Harmadik nekifutásra már biztosan menni fog.

Halihó, íme pár tény, amit jó, ha ezzel a bloggal kapcsolatban tudsz, ha már ide tévedtél.

1. Életem a MacBookomban rögzítve, zenei aláfestéssel. Zenei aláfestés? Mit is takar ez pontosan.

2. Minden bejegyzés alcíme egyben egy dalcím is, melyet az oldal jobb oldalán elhelyezett lejátszási listában meghallgathatsz.

3. Ha figyelmesen olvasol, további zenéket is felfedezhetsz az egyes posztokban, melyek szintén meghallgathatóak.

4. Ahogyan a blog hétről-hétre bejegyzésekkel gazdagodik, úgy bővül a lejátszási lista is.

5. Streaming függő vagyok. Rengeteg filmet és sorozatot fogyasztok, így biztosan ezekről is fogok írni ajánló vagy értékelés formájában.

6. Heti egy bejegyzésre lehet számítani. (Hétfőnként.)

Amúgy, ha nem láttad még a You sorozatot, mindenképp nézd meg, a Netflixen megtalálod.

Zárszónak pedig csak annyit: filkó, pityer, varkocs, dzsúzli.

Említettem, hogy kicsit őrült vagyok?

Nem?

Hoppá.

3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://megbook.blog.hu/api/trackback/id/tr7418197717
süti beállítások módosítása