MegBook

Köszi 2023

Anti-Hero

2024. január 01. - MegBook

Néha szükséges megállni és kiértékelni a velünk történteket. Számba venni azokat az eseményeket, amik örömöt okoztak nekünk, amiktől annyira túlcsordult a szívünk, hogy a föld fölött lebegtünk. Mivel minden éremnek két oldala van, nem feledkezhetünk meg a negatív eseményekről sem. Fontos, hogy ezeken is elgondolkozzunk, mert csak így fejlődhetünk igazán.

Saját magamon érzem, mennyire nehéz lassítani, amikor mindenki rohan körülöttünk. Amikor csak a túlélésre játszom. 

December 31. tökéletes az elmélkedésre. Sorompóként tartóztat fel arra kényszerítve, nyugodj meg és összegezd, amit elértél. 

Idén rengeteget fejlődtem, legalábbis így érzem. 

Kidobtam a diétámból a csalónapokat, mert felismertem, rosszabbat tesz mentálisan, ha megtartom, mint ha nem. Mindig csak a kezdetekben nehéz lemondanom valamilyen típusú ételről, de mivel az egész életem erről szól, egészen könnyen megy már. Elég csak elhatároznom, és nincs probléma többé. Persze nehéz eleinte kitalálnom mit mivel helyettesítsek, de már olyan rutint szereztem, pillanatok alatt megoldást találok a legbonyolultabb menüre is. 

Kezdetben sokat segítettek a csalós napok, amikor majdnem mindent, amit addig nem ehettem egy nap erejéig fogyaszthattam. Idén rájöttem, ez nem jó nekem. Amíg a mentális pajzsom ép, addig nincs gond a lemondással, bármeddig tartani tudom. De ha már pici rés keletkezik, akkor olyan könnyen összeomlik, mint a kártyavár. Márpedig a csalónapok rést ütöttek rajtam. 

Felismertem, napi egy órára igenis lehetek elérhetetlen. Lelkiismeretfurdalás nélkül hagyom otthon mindenféle hívásátirányítás nélkül a munkatelefonomat, ha elmegyek futni. Korábban ezt nem mertem megtenni. Az év során bizonyos események hatására eljutottam arra a pontra, szükségem van némi korlátok nélküli szabadságra. 

Szexi lettem.

Emberek inspiráltak, hogy aztán én inspirálhassam őket.

Újra írok. Elengedtem a görcseimet, amiket másoknak köszönhettem. Az elvárásokat, amiket magammal szemben állítottam fel. Új célokat tűztem ki, amik reálisak és csak szórakozást okoznak.

Az ablakom alatt forgatott Adrien Brody és Felicity Jones.

Megtanultam az anyukámmal kommunikálni. Nem állítom, nincs olyan pillanat, amikor fél perc alatt borít ki olyan szinten, hogy egyáltalán nincs kedvem tovább élni, de az esetek nagy százalékában teljesen hidegen hagynak a kioktatási és az irányítási szándékai. Már én sem megyek bele a csapdába, csak olyat mondok, amiből tudom, nem lesz baj.

Elkezdtem kizárólag angolul olvasni és filmeket nézni. Óriási saját árnyék átlépés. 

A két ünnep között elmentem futni.

Leszoktam a második kávéról. És a harmadikról is, ami az igazán feszített munkatempójú időszakokban lecsúszott. Először nem tudatosan döntöttem így, egy szeptemberi influenza hullám kényszerített ebbe a helyzetbe, de úgy voltam vele, ha már így alakult, akár tudatosan is folytathatom. Ma már hébe-hóba iszom csak másodikat. Fekete teázom helyette. Sokszor még arra sincs szüksége a szervezetemnek. 

S-es és XS-es felsőket kell magamnak vennem. Bár azt gondolom, továbbra is fölé méreteznek, és valójában M-es ruhákat hordok. 

Képes vagyok este tízkor lefeküdni aludni.

Keményen küzdöttem, hogy felgyógyuljak a deréksérvemből. A nyáron már 7 km-eket futottam a Tiszaparton lehagyva az ott közlekedő kisvasutat. A tüneteim teljesen megszűntek, de kiemelten figyelek rá, hogy ez így is maradjon. 

Befelé fordulóbb lettem, zártabb, de nem bánom.

Hosszú idő óta ismét hóban sétáltam, igazi tél vett körül néhány napig . 

Elhívtam a szüleimet a bécsi karácsonyi vásárra, két és fél napot töltöttünk együtt. A bonyolult anya-lánya kapcsolatunk miatt ez extrán dicséretre méltó.

A múlt héten lefutottam életem leggyorsabb 5 km-ért, amikor 6,52 km-t mentem 36 perc alatt.

Sikerült jegyet vásárolnom az Eras Tourra.

Kiábrándultam a munkahelyemből. Hatalmas törést és csalódást okoztak a munkámmal kapcsolatban, aminek következtében Titanic szintű károk keletkezett bennem. Tulajdonképpen hálás lehetek, mert megtanították, legyek olyan, mint mások, és tegyek nagyívben mindenre.

Filmnézés vagy az adott sorozat még egy epizódja megtekintése helyett inkább befekszem az ágyba és olvasok.

Időszakosan eljárok úszni. Tökéletes kiegészítése a gyógytornának és a futásnak.

Kiégtem, hogy aztán főnix módjára feltámadjak hamvaimból.

Sírva nevettem életemben először.

Lebombáztak, hogy aztán újra építhessem magam.

Négyszer jártam külföldön. Hihetetlen szám. Néha egész évben nem sikerül eljutnom a határon túlra. Három alkalommal a férjem is velem tartott, egyszer pedig egy spontán meghívást elfogadva megjártam Pozsonyt egy nap alatt. 

Napi szinten gyakoroltam az univerzum szavának meghallását.

Már magam is elhiszem, hogy szexi vagyok.

Szerettem, hetente többször is.

Köszönöm 2023, igazán kegyes voltál hozzám. 2024 gyere, nagyon várlak már. Kérlek, legyél legalább olyan kedves velem, mint a testvéred. 

U.i.: A bejegyzéshez az Apple Music szerint ebben az évben legtöbbet hallgatott számot választottam.

megbook_2023_masolat_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://megbook.blog.hu/api/trackback/id/tr518292305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása